آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
فرمانده سپاه فجر:
سردار بوعلی گفت: متخصصین بسیجی و اعضای هیئت اندیشه ورز این سازمان مشکلات و مسائل حوزه کشاورزی استان را احصا و راه حل‌های اجرایی برای حل این مشکلات به مسئولان ارائه دهند.
  سردار بوعلی در دیدار با مدیرکل جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر اهمیت مسئله حفظ محیط زیست و درختکاری، گفت: سازمان بسیج مهندسین کشاورزی می تواند با بهره گیری از ظرفیت های خود نقش اساسی را در پویش ملی کاشت نهال ایفا کند.
وی خاطرنشان کرد: بدون شک مسئله مهم حفظ محیط زیست از طریق کاشت نهال، تکثیر درختان و احیای جنگل ها تاثیر مستقیم و بسزایی بر سلامت جامعه و نسل آینده خواهد داشت.
سردار بوعلی با بیان اینکه سازمان بسیج مهندسین کشاورزی فارس آمادگی دارد در هر عرصه ای که نیاز باشد به کشاورزان و دامپروران خدمت رسانی کند، گفت: متخصصین بسیجی و اعضای هیئت اندیشه ورز این سازمان مشکلات و مسائل حوزه کشاورزی استان را احصا و راه حل های اجرایی برای حل این مشکلات به مسئولان ارائه دهند.
به گزارش بسیج، در این مراسم که با حضور مسئولان سپاه فجر و دست اندرکاران سازمان جهاد کشاورزی فارس برگزار شد چند اصله نهال مزین به پلاک پاسداشت یاد و خاطره شهید مدافع امنیت حجت الاسلام محمد مویدی در محوطه فضای سبز سپاه فجر کاشته شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: