آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
در شهرستان کازرون:
فرمانده سپاه فجر فارس ضمن حضور در شهرستان کازرون و شرکت در مراسم یادبود شهید سید رحیم بازیار و مادر شهید احمد شفیعی با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا و مادران شهدا را گرامی داشت.
فرمانده سپاه فجر فارس در مراسم یادبود شهید سید رحیم بازیار حضور یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی در این مراسم ابتدا با حضور در روستای بلیان از توابع بخش مرکزی کازرون با حضور بر سر مزار شهید سید رحیم بازیار و شرکت در مراسم این شهید والامقام در مکان امامزاده سید عبدالله این روستا یاد و خاطره این شهید والامقام که سال ها مفتخر به درجه جانبازی 70 درصد بود را گرامی داشت.

فرمانده سپاه فجر سپس با حضور در منزل شهید احمد شفیعی در  روستای سیف آباد از توابع شهرستان کازرون با قرائت فاتحه یادو خاطره مادر این شهید والامقام که از زنان صبور و با استقامت در  راه نظام و انقلاب بود و در دورانی  همزمان 5 فرزندش در دفاع مقدس ، نقش آفرینی می نمود را گرامی داشت.

جانباز ۷۰ درصد سردار شهید سید رحیم بازیار در تاریخ 23/12/1363 با مجروحیت های متعدد و به علت اصابت گلوله کالیبر دشمن قطع نخاع شده بود که پس از از ۳۹ سال تحمل رنج جانبازی در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ به یاران شهیدش پیوست.

مادر شهید احمد شفیعی از مادران ولایت مدار و زحمتکش در فعالیت ها و برنامه های انقلاب پس از سال ها دوری از فرزند شهیدش در روز چهارشنبه17خردادماه به فرزند شهیدش پیوست.

پایان پیام /
نام:
ایمیل:
* نظر: