آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵
فرمانده سپاه فجر
فرمانده سپاه فجر استان فارس از سازمان بسیج ورزشکاران استان و مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی (عج) بازدید کرد.
 سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس با حضور در مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی(عج) از فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی این مجموعه جدیدالاحداث که بهمن ماه 1401 با حضور سردار حسین سلامی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولان استانی فارس افتتاح شد، بازدید، و در جریان فعالیت این مجموعه فرهنگی ورزشی قرار گرفت.

سرداریدالله بوعلی فرمانده ورزشیار و حامی ورزش سپاه فجر استان فارس در این بازدید، با تبریک اعیاد مبارک قربان و غدیر و ایام دهه امامت و ولایت و قدردانی از تلاش های انجام شده در نشستی مشترک با حضور مسئول و اعضای سازمان بسیج ورزشکاران استان، مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش، مسئول آماد و پشتیبانی و مسئول فنی و مهندسی سپاه فجر در دفتر مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اظهار داشت: باید ضمن نگاه به حوزه اجرا، در حوزه ارتقاء ورزش پایه و قهرمانی سرمایه‌گذاری شود.

وی با تاکید بر اینکه این مجموعه باید در قالب یک مرکز جذب استعدادها و نخبه‌های ناب ورزشی در سطح کشور به عنوان یک برند و مرکز ثقل توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای مطرح شود، تصریح کرد: سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس در کنار مرکز تربیت بدنی سپاه فجر، باید به عنوان مجری این طرح در قالب باشگاه فجر 2 در سایر رشته‌های ورزشی با کار حرفه‌ای، خلاء‌های موجود ورزش استان و ورزش بسیج را پر کنند.

سردار بوعلی افزود: انتظار بنده از اقشار بسیج این است که در قشر خود همیشه به عنوان الگو و بهترین باشند و با انجام کار خوب و برنامه‌ریزی مناسب و عدم ترس از کار و تلاش، کیفیت کارشان را بالا ببرند و از بهترین‌ها استفاده کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس تاکید کرد: اگر قرار است در مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی(عج)، فعالیت ورزشی در چند رشته انجام شود، بهترین مربی‌های صاحب نام و مطرح و البته با اخلاق و متعهد را انتخاب کنید و با ارائه کار خوب و با کیفیت، بقای کار خود را تضمین کنید و مبلغ کار و فعالیت خود باشید تا مردم و علاقه‌مندان برای کار شما دنبال شما بیایند.

وی با گذری بر فعالیت‌های باشگاه فرهنگی ورزشی فجر گفت: با شکل‌گیری مدارس فوتبال پایه فجر در نواحی شهرستانها، باشگاه فجر در رشته فوتبال امروز به عنوان یک برند در استان فارس و جنوب کشور مطرح است و هرکس دنبال راه‌یابی به تیم‌های مطرح کشور است، دنبال ورود به تیم فجر شهید سپاسی است که این روند با راه‌اندازی پایگاه‌های استعدادیابی در نواحی سپاه توسط تربیت بدنی سپاه فجر انجام می‌شود و با آغاز فعالیت رسمی مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی(عج )، با مدیریت سازمان بسیج ورزشکاران استان گام بعدی باید شکل گیرد.

سردار بوعلی با تاکید بر اینکه دو کار باید انجام شود، گفت: راه‌اندازی پایگاه‌های استعدادیابی در نواحی سپاه شهرستان‌ها بر عهده تربیت بدنی سپاه فجر است.

فرمانده سپاه فجر استان تصریح کرد: کار حرفه‌ای در مجتمع فرهنگی ورزشی امام مهدی(عج) به عنوان مرکز ثقل فعالیت حرفه‌ای و قهرمانی بسیج استان است که سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس به عنوان مجری این بخش با همکاری بخش‌های ورزشی سپاه فجر و استفاده ار مربیان مجرب و متعهد و متخصص و صاحب سبک انجام شود تا یکی از خلاءهایی که هم اکنون در ورزش استان و ورزش بسیج است، مرتفع شود .

وی گفت: از تلاش و کوشش خسته نشوید و با دید بلند و افق وسیع دنبال کار‌های بزرگ بروید و مطمئن باشید با تکیه بر ایمان و توکل بر خدا به نتیجه خواهید رسید؛ چراکه انسان‌هایی که دید بلند ندارند، هیچ وقت موفق ‌شوند، البته بلند پروازی با دید بلند فرق می‌کند.

در ادامه، شکرالله مسکوئی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر استان فارس، گزارشی از فعالیت‌های سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس در محورهای فرهنگی، ورزشی، جهاد تبیین، شورای اندیشه‌ورز، اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان، دوره‌های بصیرت‌افزایی و پهلوانی، فعالیت‌های ورزشی مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی(عج) بیان کرد و خواستار رفع نواقص مجموعه امام مهدی(عج ) شد که فرمانده سپاه فجر استان فارس، دستورات رفع نواقص موجود مجموعه را صادر و به معاونین جهت اجرا ابلاغ کرد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: