آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
در راستای رزمایش تخصصی مهندسین جهادگر صورت گرفت:
میز خدمت حمایت از تولید در راستای رزمایش تخصصی مهندسین جهادگر در هفته صنعت و معدن برگزار شد.
میز خدمت حمایت از تولید در راستای رزمایش تخصصی مهندسین جهادگر در هفته صنعت و معدن برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در حاشیه این رزمایش، ضمن تبریک هفته صنعت و معدن اظهار داشت: مجموعه سپاه و بسیج  بر اساس شعار محوری سال مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید» با تمام توان از فعالیت های مرتبط با حوزه تولید و ایجاد فرصت های شغلی حمایت می‌کند.

وی بر ایجاد امنیت شغلی و فراهم نمودن آرامش روانی مناسب برای واحدهای تولیدی و صنعتی تاکید کرد و گفت: حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات صنعتگران از اولویت های بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون است و سپاه در کنار دولت تلاش می کند از کارگر و کارفرما حمایت داشته باشد.

فرمانده سپاه کازرون تصریح کرد: در برابر صیانت از جامعه صنعت و معدن وظایفی داریم که در این راستا همکاری و هماهنگی دستگاه های مرتبط می تواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی هموار سازد.

در ادامه، مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج صنعت و معدن سپاه کازرون میز خدمت را فرصتی مهم برای پاسخگویی سریع و بی‌واسطه با مدیران و تسهیل امور صنعتگران و تولید کنندگان دانست و گفت: مشکلات بیش از ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی در این میز خدمت بررسی گردید.

وی افزود: پاسخ بسیاری از متقاضیان همین امروز داده شد و تعدادی از درخواست صنعتگران واحدهای صنعتی و تولیدی به قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء ارجاع داده شد.

مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون بر عزم ویژه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و استان برای حمایت از رشد تولید و رفع موانع پیش روی فعالان اقتصادی و بهبود محیط کسب و کار تاکید و خاطر نشان کرد: برای افزایش تولید باید موانع تولیدکننده رفع شود، در آینده ممکن است در بحث تأمین انرژی واحدهای صنعتی با مشکل مواجه شویم و واحدهای صنعتی و تولیدی باید به سمت بهره وری در حوزه انرژی گام بردارند.

مهندس شفیعی، تحقق شعار سال و رشد تولید را مستلزم رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در حوزه‌های مختلف به ویژه تامین نقدینگی و مواد اولیه داخلی و همچنین تسهیل واردات مواد اولیه و صادرات محصولات این واحدها دانست.

وی در پایان گفت: در این میز خدمت حمایت از تولید تعدادی از صنعتگران و تولید کنندگان به بیان مشکلات خود در واحدهای تولیدی و صنعتی پرداختند که در ادامه ضمن بررسی مشکلات تصمیمات لازم جهت رفع موانع اتخاذ شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: