آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
فرمانده سپاه فجر فارس:
آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز با حضور فرمانده سپاه فجر فارس، فرماندار شیراز، اعضای شورای تامین و دیگر مسئولین استانی برگزار شد.
آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز با حضور فرمانده سپاه فجر فارس، فرماندار شیراز، اعضای شورای تامین و دیگر مسئولین استانی برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات چهار ساله سرهنگ مجید علیپور‌ اظهار داشت: قطعا همه بسیجیان در تحقق موفقیت‌های این ناحیه سهیم بودند.

وی با اشاره به سرآمدبودن استان فارس در کشور در برخی مسائل، این ناحیه را سرآمد نواحی در استان دانست و تصریح کرد: از آنجا که سرهنگ علیپور چند وقتی است که مسئولیت قرارگاه احمدبن موسی (ع) را پذیرفته‌اند و این قرارگاه نیازمند وقت گذاری بیشتری است، لذا سرهنگ احمد جعفری فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) را به سمت فرماندهی این ناحیه معرفی می‌کنیم که سوابق مسئولیتی خوبی در سطوح مختلف سپاه فجر دارد.

‌بوعلی با اشاره قدرت خلاقیت سرهنگ جعفری، از همه کسانی که در موفقیت‌های ناحیه بقیه الله به ویژه فرماندهان پایگاه‌ها و‌ گردان‌ها خواست همانگونه که در زمان فرماندهی سرهنگ علیپور پای کار بودند، سرهنگ جعفری را همراهی کنند.

سرهنگ پاسدار مجید علیپور فرمانده سابق سپاه ناحیه بقیه الله شیراز هم در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این ناحیه در 4سال گذشته، اظهار داشت: رسیدگی به پایگاه‌های مقاومت و به ظرفیت رساندن آن‌ها با هدف فعال‌سازی، اثربخشی و پویایی پایگاه‌ها، سلسله برنامه‌هایی شروع شد که با همت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت، روند رو به رشدی برای پایگاه‌ها ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در موضوع احیای پایگاه‌ها، ناحیه بقیه‌الله جزء پنج ناحیه برتر کشوری شد و از سوی سردار سلیمانی تقدیر شد، تصریح کرد: در حوزه دفاعی و امنیتی، در چند سال گذشته در شهر شیراز شاهد اتفاقاتی بودیم که گردان‌های امنیتی این ناحیه از انسجام نیرویی و تجهیزاتی خوبی با عملکرد مناسب داشتند و بلوک‌های امنیتی را ایجاد کرد که امروز در سطح کشور از ابلاغات لایه‌های امنیتی بسیج به نواحی و پایگاه‌هاست.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز، از موضوع کمک‌های مومنانه یاد کرد و با بیان اینکه بدو ورود من به این ناحیه با سیل سال 1398 شیراز مصادف شد، ادامه داد: با روی کار آمدن کرونا و با توجه به محلات کم‌برخوردار در این ناحیه، جزء نواحی برتر در تهیه و توزیع این بسته‌ها بود.

استان فارس در خیلی مسائل در کشور سرآمد است و ناحیه بقیه الله سرآمد نواحی فارس است

وی به جهاد اهدای خون در این ناحیه با حضور سازماندهی شده اعضای این ناحیه اشاره کرد و گفت: در حوزه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد هم ناحیه بقیه الله شیراز، بیشترین آمار آزادسازی را دارد با بیش از 330 زندانی از ابتدای کرونا تا کنون.

علیپور با اشاره به حوزه کادرپروری، از ظرفیت بالای این ناحیه خبر داد و افزود: تعداد زیادی از اعضای این ناحیه در لایه‌های بالای مدیریتی استان نقش‌آفرینی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز، به رسیدگی به اوضاع و‌معیشت کارکنان این ناحیه هم اشاره کرد و گفت: این ناحیه تعامل و همدلی خوبی با حوزه نمایندگی و حفاظت داشت که یکی از دلایل موفقیت این ناحیه همین اصل است.

وی از رتبه‌های برتر این ناحیه در جشنواره مالک اشتر در سه سال گذشته خبر داد و گفت: در چند سال گذشته یکی از توصیه‌های ما به فرماندهان پایگاه‌های مقاومت این است که یکی از راه‌های حفظ انقلاب، تربیت نیروی انقلابی است که در مواقع مختلف، از انقلاب دفاع کنند و تاکید می‌کنم جلسات هفتگی روضه اباعبدالله را فراموش نکنید که راه پیشرفت روحی و معنوی و مادی، یاد اباعبدالله است.

به گزارش بسیج، در پایان این مراسم، با تقدیر از سرهنگ مجید علیپور، سرهنگ احمد جعفری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه بقیه الله شیراز معرفی شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: