آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷
علی‌پور:
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: ساز و کار پذیرش طرح‌ها در شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد سرعت داده شود تا احساس کنند که مانعی در مسیر فعالیتشان وجود ندارد.
سرهنگ قاسم علی‌پور در حاشیه رویداد جام رسانه فارس در جمع خبرنگاران بیان کرد: رهبر انقلاب در یکی از تجمعات بسیجیان، تصویر سازی را مطرح کرده‌اند.

او تصریح کرد: لذت بخش‌ترین کار این است که رسانه‌ها این مهم را به جایگاه اصلی خود وصل کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس ابراز امیدواری کرد که خروجی این رویداد به معرفی بیشتر شرکت‌های دانش بنیان منجر شود.

علی‌پور تاکید کرد: اگرچه امروز بخشی از نیاز جامعه توسط شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد محقق می‌شود، اما توقع این است که ساز و کار پذیرش طرح‌ها سرعت داده شود تا شرکت‌های دانش بنیان احساس کنند که مانعی در مسیر فعالیتشان وجود ندارد.

او تصریح کرد: خوشبختانه رویش‌های خوبی در شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد شکل گرفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس همچنین خواستار ورود جدی‌تر حلقه‌های میانی برای حل مشکلات جامعه شد و گفت: اگرچه برنامه‌های پنج‌ساله، هفت ساله و بیست ساله در کشور تدوین شده، اما تا تحقق کامل آن‌ها فاصله داریم، در حالی که برخی از کشور‌های منطقه در بعضی حوزه‌ها خیز جدیذبرداشته‌اند، لذا توقع انتظار است که این مهم در رویداد جام رسانه مورد بررسی قرار گیرد.

علی‌پور در خاتمه گفت: ورود سرمایه‌گذاران به شرکت‌های دانش بنیان نیز از دیگرر مسائل مورد انتظاری است که رسانه‌ها باید بر آن تمرکز کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: