آخرین اخبار
کد خبر: ۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۸
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت:شاکله و اساس فعالیت ما در بسیج ، کار فرهنگی و هر پایگاه برای ما یک پایگاه و کانون فرهنگی است.

به گزارش تنویر،فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز تاکید کرد : کسی که دلش برای نظام و اسلام می تپد ، بسیجی است و بسیجی بودن را به داشتن کارت و لباس نمی دانیم .
سرهنگ پاسدار علی محمد محمدی در آستانه هفته " بسیج  " در گفت و گو با خبرنگاران خاطرنشان کرد : شاکله و اساس فعالیت ما در بسیج ، کار فرهنگی و هر پایگاه برای ما یک پایگاه و کانون فرهنگی است لذا بر همین اساس و دیدگاه ، در قالب ویژه برنامه های هفته بسیج ، سعی داریم خودمان را به مردم بشناسانیم . او با بیان این که دشمنان نظام از بسیج چهره ای خشونت آمیز ترسیم کرده اند گفت : تبیین شاخصه های بسیج و نقش بسیج در دهه های مختلف از جمله اهداف سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) است .
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) در همین رهگذر یادآور شد : تقویت پیوند عاطفی بین مردم و نظام ، وظیفه ما بسیجیان به عنوان سربازان ولایت است .
محمدی ، برگزاری همایش مشترک با مداحان و هیأت های مذهبی ، همایش بسیج پیشکسوتان ، گشایش چند پایگاه مقاومت ، اعزام گروههای پزشکی به مناطق محروم ، نمایشگاه بسیج و امر به معروف و نهی از منکر و همایش تبیین و روشنگری پیرامون اینترنت را از جمله ویژه برنامه های سپاه این ناحیه در هفته بسیج عنوان کرد  و پیرامون همایش تبیین و روشنگری در خصوص اینترنت گفت : اینترنت را به عنوان یک تهدید نمی دانیم بلکه به عنوان یک چالش به اینترنت می نگریم که اگر به خوبی از این فرصت استفاده نشود ، درقالب تهدید خود را نشان خواهد داد .
او یادآور شد : اگر چه در گذشته جنگ مرزها را داشتیم اما امروز ، جنگ مغز هاست .
آمریکا و اسراییل نماد تروریست دولتی هستند
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) با بیان این که دست دشمنان نظام و انقلاب رو شده است تاکید کرد : آمریکا و اسرییل نماد تروریست دولتی در جهان هستند .
سرهنگ پاسدار محمدی انجام عملیات روانی ، ایجاد فضای یأس و ناامیدی را از جمله حربه ها و برنامه های اصلی آمریکا در مقابل ملت و انقلاب ایران برشمرد و تصریح کرد : دشمنان نظام و در رأس آنها آمریکا ، امروز در مقابل قدرت معنوی و نرم ایران دچار اضمحلال شده اند .

نام:
ایمیل:
* نظر: