آخرین اخبار
کد خبر: ۳۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵
در جلسه مجمع عالی بسیج مطرح شد:
بسیج بدنه فعال جامعه است خاطر نشان کرد: بسیج یک تشکیلات خاص برای یک هدف معین نیست بلکه مجموعه ای از عناصر فعال جامعه در برنامه های مختلف جهت تامین نظرات مختلف است.
به گزارش تنویر، سردار غیب پرور بعد ازظهر شنبه در جلسه مجمع عالی بسیج استان در سالن امام علی(ع) سپاه فجر ضمن اشاره به اهداف مجمع از تشکیل کارگروه های فرهنگی و اقتصادی خبرداد و افزود: در مجمع عالی بسیج استان فارس، دو کارگروه  مشخص شده اند تا برنامه های خود را متناسب با مطالبات رهبری دنبال نمایند.

وی با اشاره به اینکه کشور و استان ما نیازمند توسعه، رشد، بالندگی و شکوفایی در همه حوزه ها است خاطر نشان کرد: مجمع عالی بسیج به منزله یک پارلمان استانی است که چند هدف کلان دارد.که اولین هدف پیگیری مطالبات رهبر انقلاب و دومین هدف کمک و یاری به برنامه های دولت خواهد بود.



نائب رئیس اول مجمع بسیج استان فارس با اشاره به وجود خلاء پرسشگری در نظام مدیریتی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف این مجمع پرسشگری است. و مجمع عالی بسیج استان فارس  در جلسات مختلف به صورت خفاء از مسئولین استان سوال می کند و بعد به صورت علنی مطرح خواهد شد زیرا با ارائه پرسشگری، وضعیت بهتر از هم اکنون می شود.


در این جلسه دبیر کارگروه فرهنگی و دبیر کارگروه اقتصادی به ارائه پیشنهاد های خود پرداختند و چهار نفر نفر از حاضران در قالب موافق و مخالف در رابطه با مسائل مطرح شده پیشنهادات و انتقادات خود را بیان نمودند.

هم افزایی عامل موفقیت در برنامه ها

به گزارش تنویر آیت الله ایمانی نیز با اشاره به این که بسیج بدنه فعال جامعه است خاطر نشان کرد: بسیج یک تشکیلات خاص برای یک هدف معین نیست بلکه مجموعه ای از عناصر فعال جامعه در برنامه های مختلف جهت تامین نظرات مختلف است.

رئیس مجمع عالی بسیج استان فارس ادامه داد: وظیفه بسیج حضور  در همه عرصه ها است و این حق برای بسیج مسلم است که یک امر غیر قابل تردید است.



وی با اشاره به هم افزایی تمام دستگاه ها یاد آور شد: تبعین برنامه ها درنوع خود در سطح استان نظیری و مشابهی برای ان نبوده است که در بعضی مواقع کمبود ها و نواقصی از ان در مجموعه ها دیده می شود، لذا آنچه به دنبال ان هستیم هم افزایی در همه عرصه ها است.

امام جمعه شیراز با توجه به شعار سال رهبری ادامه داد: سپاه و بسیج با ظرفیت هایی که دارند  به شعار سال رهبری مبنی بر حوزه اقتصاد و فرهنگ حضور فعال داشته باشد و این حضور با هم افزایی تمام دستگاه ها شکل لازم خود را در تمام مصوبات مورد نظر می گیرد.

آیت الله ایمانی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: مجمع عالی بسیج استان فارس در حال مدل سازی برنامه ها  است و تا بعد از رسیدن به اهداف خود یک نمونه از برنامه های اجرایی را به جامعه نشان دهد که به کسانی که فقط شعارمی دهند بگوئیم با یک سرمایه کم نیز می توان یک بازنگری مفید در جامعه داشته باشیم.

رئیس مجمع عالی بسیج استان فارس خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگ نیاز داریم که محلاتی که دارای آسیب پذیری هستند از سایر محلات شناسایی کرده و با هم افزایی آن محله را تغییر شکل دهیم و یک مدل موفق را به جامعه نشان دهیم.

وی اذعان داشت: بسیج به دنبال ارائه یک مدل از برنامه ها است که این کار با هم افزایی تمام افراد جامعه میسر می گردد و می توانیم نشان دهیم که یک بسیجی 21 ساله بدون داشتن سرمایه و امکانات موفق می شود 20 دستگاه ماهواره را در محله خود بدون آن که جایگزین داشته باشد جمع کند.





به گزارش تنویر استاندار فارس که به دلیل ماموریت در جلسه حضور نداشت پیامی مکتوب به مجمع ارسال کرده بود که در پایان جلسه قرائت شد.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: