آخرین اخبار
کد خبر: ۳۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
امروز آمار طلاق در جامعه ما بالاست این به دلیل ریا و تزویری است که در زندگی ها به وجود آمده، صداقت که در زندگی بمیرد خیانت شکل می گیرد.

به گزارش خبرنگار پیام زینب(س) از شهرستان سروستان، حجت الاسلام پرنیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سروستان در جمع خواهران بسیجی حوزه فاطمه الزهرا(س) به تبیین اخلاص و تکلیف محوری در سبک زندگی اسلامی پرداخت و گفت: در برخورد با پدیده ها و موضع گیری در قبال آن ها افراد و گروه ها به دو قسم تقسیم می شوند،گروه اول : منافع محورند و نگاهشان به پدیده ها براساس منافع است که از هر راهی شده به هدف برسند مانند بی صداقتی، زیر پای دیگران را خالی کردن، ریختن آبرو و ... .

وی افزود: گروه دوم اصولی را برای خود تعریف کرده و پایبند به اصولی هستند که رفتار و گفته های خود را بر اساس آن تنظیم می کنند و به خاطر عمل به آن اصول گاهی دچار مشکل و زحمت هم می شوند ولی طبق معیار رفتار می کنند.

پرنیان ادامه داد: گروه اول با توجه به منافع محوری و اهمیت ندادن به معیارها دچار تناقض در گفتار و رفتار می شوند برخلاف گروه دوم که بخاطر پایندی به اصول و معیارها هیچگاه دچار تناقض نمی شوند.یکی از شخصیت هایی که در تمام زندگی اش گفته ها و رفتارهای معیار محوری و عمل به اصول در او موج می زند امام خمینی(ره) است، به همین خاطر الگوی مناسبی برای افرادی هست که دنبال الگوی خوب هستند، به قدری معیارها و تکلیف برای امام خمینی (ره) اهمیت داشت که شکست در مقابل آن بی اهمیت می شد و می فرمود: نباید نگران باشیم که مبادا شکست بخوریم، باید نگران باشیم که مبادا به تکلیف عمل نکنیم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سروستان تصریح کرد: اگر می خواهیم یک کار ماندگار داشته باشیم باید قلمی که می زنیم برای خدا باشد، در طول تاریخ خیلی جنگ ها شد اما هیچ کدام ماندگار نشد تنها حادثه ای که در طول تاریخ ماندگار ماند قیام امام حسین(ع) است، امام حسین(ع) چون کارش برای خدا بود ماندگار شد. اخلاص اگر در کار ما نباشد کار ما ریا و تزویر می شود و ریا هم این قدر ظریف هست و با ظرافت وارد زندگی می شود که به مورچه ای سیاه که در شب سیاه و تاریک بر روی یک سنگ راه می رود تشبیه شده است، امروز آمار طلاق در جامعه ما بالاست این به دلیل ریا و تزویری است که در زندگی ها به وجود آمده، صداقت که در زندگی بمیرد خیانت شکل می گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: