آخرین اخبار
کد خبر: ۴۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۷
کارگران و مدیران بسیجی دستمزد یک شیفت کاری، اضافه کاری یا بخشی از آن، خلاقیت و یا هرکاری که مستحق دستمزد می باشد را دریافت نمی کنند تا بهره وری را در کارخانه و استان بالا ببرند.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری، با ابتکار سازمان بسیج کارگری و به همت کارخانه های موفق استان طرحی در کارخانجات و کارگاه های تولیدی در حال اجرا می باشد که نشانگر اقتصاد مقاومتی و بیان کننده روحیه ی بسیجی کارگران و کارفرمایان استان می باشد.

این طرح که شیفت ایثار نام دارد در بیش از سی کارخانه و کارگاه بزرگ استان در حال اجرا می باشد.

مدیران بسیجی دستمزد یک شیفت کاری، اضافه کاری یا بخشی از آن، خلاقیت و یا هرکاری که مستحق دستمزد می باشد را دریافت نمی کنند تا بهره وری را در کارخانه و استان بالا ببرند و با ارائه اثر بخشی و بهره وری بالاتر به کمک تولید و کاهش هزینه های تولید آمده و مدیران و صاحبان صنعت و تولید را به تشویق حضور تفکر و ترویج فرهنگ بسیجی و روحیه انقلابی و مدیریت جهادی نمایند.

این طرح با رویکرد توسعه فرهنگ اسلامی و اقتصاد مقاومتی توسط 13550 نفر از مدیران و کارگران بسیجی در سطح استان در حال اجرا است.

کارخانجاتی که شیفت ایثار را در کارخانه اجرا کرده اند شامل، کاخانه پگاه فارس با 300 کارگر، کارخانه لاستیک سازی دنا با 200 کارگر، کارخانه سیمان فارس با 420 کارگر و کارخانه شیراز پتک با 43 کارگر.





نام:
ایمیل:
* نظر: