آخرین اخبار
کد خبر: ۴۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۲
فرمانده سپاه ناحیه فسا:
سرهنگ رحمانی گفت: مسئولین باید مرزبندی شفافی با جریان فتنه داشته باشند و مراقب باشند که ناپختگي در اظهار نظرها شائبه همراهی با جريانات فتنه را تداعی نکند.
به گزارش تنویر، سرهنگ رحمانی در جمع اعضای  شورای حوزه های مقاومت ولایت و شهید میرشکاری با بیان اینکه سپاه و بسیج بازوی توانمند انقلابند گفت: سپاه وبسیج توانسته است در مقابل تهدیدات سخت، نیمه‌سخت و نرم دشمنان با قامتی استواربایستد و تجربه به خوبی نشان داده است که هرگاه این دو به وظیفه قانونی خود مبنی بر محافظت از انقلاب و دستاوردهای آن عمل می‌کنند به طریقی مورد هجمه تبلیغاتی دشمنان داخلی و خارجی قرار می‌گیرند.

سرهنگ رحمانی با ذکر این نکته که تاوقتی سران فتنه از پیشگاه مردم عذرخواهی نکنند در نزد مردم ایران منفور و مطرودند افزود: مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای بر بحث فتنه داشته اند تا آنجا که فشار وارده بر نظام را در آن هشت ماه بیش از 8 سال دفاع مقدس می دانند. بنابراین ملت ایران هیچگاه خسارت هایی که فتنه گران  به نظام جمهوری اسلامی وارد نموده اند را فراموش نمی کنند. حافظه ملت ایران فراموش نخواهد کرد چه کسانی کشور را به آشوب کشیدند و به امام راحل اهانت کردند  وچه کسانی اهانت کنندگان روز عاشورا را امت خداجو خطاب کردند.

وی به سابقه مردم ولایت مدار شهرستان فسا در مقابله با فتنه گران نیز اشاره کرد و گفت: مردم شهید پرور فسا همواره دست رد برسینه جريان فتنه زده اند. به گونه اي كه ندای مرگ بر فتنه گر آنها در راهپیمایی8دی سال 88یعنی یک روز قبل از نقاط دیگر در فضای شهر طنین انداز شد.

سرهنگ رحمانی با اشاره به اتفاقات اخیر رخ داده درگردهمایی فرمانداران استان درهنگام سخنرانی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر گفت: حمایت یکی ازسران فتنه توسط یکی از فرمانداران و متعاقب آن حمایت چندتن دیگرموجب تاسف و تاثر فرزندان انقلاب و رهبری و موجب خوشحالی دشمنان شد، مقام معظم رهبری  فتنه را خط قرمز نظام دانسته اند و کلام  ایشان مهمترین شاخص،در تشخیص حق و باطل است بنابراین عبور از خط قرمز نظام، قرارگرفتن در صف دشمنان است و حمایت از آنها آب به آسیاب دشمن ریختن است. مسئولین باید مرزبندی شفافی با جریان فتنه داشته باشندومراقب باشند که ناپختگي در اظهار نظرها شائبه همراهی با جريانات فتنه را تداعی نکند.
نام:
ایمیل:
* نظر: