آخرین اخبار
کد خبر: ۴۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
اسماعیل قزل سفلی گفت: سلطه گران ازاینکه ایران به باشگاه هسته ای دنیا پیوسته، نگران هستند چراکه ایران اسلامی به یک قدرت علمی در منطقه تبدیل شده است.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی فارس، اسماعیل قزل سفلی شب گذشته در نشست مسئولان دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی سراسر استان فارس با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: به گفته کارشناسان سیاسی دنیا، انقلاب اسلامی ایران در نظم نوین جدیدی که در حال رخ دادن است نقشی تعیین کننده دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی تولید گفتمانی در دنیا کرد که آن گفتمان استقلال و بیداری اسلامی بود.

قزل سفلی اضافه کرد: راز دشمنی سلطه گران با انقلاب ما اینست که ما  می خواهیم روی پای خودمان بایستیم.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس راز سماجت قدرت های سلطه در مسئله هسته ای را استقلال ایران اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: آنها از پیوستن ایران به باشگاه هسته ای دنیا نگرانند چراکه ایران اسلامی به قدرت علمی در منطقه تبدیل شده است.

قزل سفلی ادامه داد: قدرت علمی ایران اسلامی به دلیل گره خوردن با ایمان جوانان کشور برای دشمن سنگین است.

وی با اشاره به اقدامات استکبار و دشمنان علیه جمهوری اسلامی گفت: این دشمنی ها با حل شدن مناقشات هسته ای پایان نمی پذیرد و تا زمان مهار جمهوری اسلامی یعنی تغییر رفتاروساختار نظام  دنبال می کنند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه انقلاب اسلامی باید زمینه ساز حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) شود ادامه داد: رسالت ما در بسیج دانشجویی مهم است چراکه باید نیروهایی تربیت کنیم تا در کنار مقام معظم رهبری و مردم همیشه درصحنه موجب ماندگاری انقلاب اسلامی شود.

قزل سفلی، راز ماندگاری انقلاب ها را در تربیت عناصر سازمانده آن برشمرد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران کامل ترین انقلاب در دنیا است و ما باید با استفاده از همه ظرفیت هایمان بیش از گذشته در راستای جهانی شدن پیام این میراث گرانبهای حضرت امام راحل گام برداریم.

وی با بیان اینکه کشورها، پیام انقلاب اسلامی را دریافته اند افزود: در دنیا موج و خیزشی درحال رخ دادن بوده که آن هم روی آوردن به اسلام است و پیام تاریخی مقام معظم رهبری در این مسیر صادر شد از این رو ما باید در دانشگاه برای تبیین و انتشار گسترده آن تلاش کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: