آخرین اخبار
کد خبر: ۴۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
سرهنگ خسروانی گفت: توجه به کیفیت برنامه های صالحین و توجه به فرهنگ از امور مهم و اصلی در شجره طیبه صالحین است و برای اولین بار واحد تعلیم و تربیت سپاه سپیدان برای انجام این مهم در استان پیش قدم شده است.
به گزارش پایگاه اصلاع رسانی سپاه سپیدان، مسئول کیفی سازی حلقه های صالحین فارس گفت: کیفی سازی از امور مهم در حلقه های صالحین است و واحد تعلیم و تربیت سپیدان در انجام این امر پیش قدم شده است.

حجت الاسلام شریفی مسئول واحد تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سپیدان با اشاره به ارجعیت کیفیت نسبت به کمیت حلقه های صالحین گفت: نباید بگذاریم کیفیت حلقه های صالحین فدای کمیت آن شود چراکه هدف از اجرای این طرح با توجه به شعار سال و تأکید مقام معظم رهبری بر فرهنگ اسلامی ، ارتقاء سطح فرهنگ و اخلاق و اعتقادات متربیان و سرگروههای حلقه های صالحین است .

شریفی اجرای کیفی سازی حلقه های صالحین را گامی جهت ایجاد محله های پاک و سالم دانست و افزود : رسیدن به این نقطه که شاهد ایجاد محله های پاک و عاری از ماهواره ، مواد مخدر و سایر ناهنجاریها باشیم ، مستلزم همکاری و همیاری مسئولین در رفع موانع و مشکلات است.

سرهنگ خسروانی فرمانده ناحیه مقاومت سپیدان نیز طی سخنانی بر اهمیت شجره طیبه صالحین و فعالیت های فرهنگی تاکید کرد و در ادامه رشیدی مسئول کیفی سازی حلقه های صالحین فارس گفت : توجه به کیفیت برنامه های صالحین و توجه به فرهنگ از امور مهم و اصلی در شجره طیبه صالحین است و برای اولین بار واحد تعلیم و تربیت سپاه سپیدان برای انجام این مهم در استان پیش قدم شده است.

انتهای پیام /

نام:
ایمیل:
* نظر: