آخرین اخبار
کد خبر: ۴۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
معاون سیاسی سپاه فجر فارس:
معاون سیاسی سپاه فجر فارس گفت: مایه تاسف است که بعضی کارگزاران و مدیران در دولتی که خود را اعتدال و تدبیر می نامد موضع رسمی آنها خود نوعی فتنه گری است.
به گزارش تنویــر، معاون سیاسی سپاه فجر فارس در جمع فرماندهان پایگاه ها و حلقه های صالحین ناحیه محمد رسول الله(ص) حمایت بعضی فرمانداران از فتنه گران را محکوم کرد و آن را فتنه ای دیگر خواند.

سرهنگ محمدی گفت: مایه تاسف است که بعضی کارگزاران و مدیران در دولتی که مشی خود را اعتدال و تدبیر می نامد موضع رسمی آنها خود نوعی فتنه گری است.

وی اظهار داشت: آیا مشی اعتدال ادعایی دولت و حضور فتنه گران جدید قابل جمع است؟ سئوال این است که چگونه فرماندار نظام جمهوری اسلامی از فتنه گر دفاع می کند. فتنه گرانی که بدنبال براندازی نظام بوده و با پشتیبانی همه جانبه دشمنان قسم خورده به میدان آمدند.

محمدی بیان داشت: موضع اخیر حامیان فتنه گران اگر از سر ناآگاهی است که خود جای تامل است که چرا استاندار محترم فارس از مدیرانی استفاده کرده که فتنه ای با این عمق و عظمت را درک نکرده اند ولی امورات اجرایی شهرهای شهید پرور و ولایت مدار استان به دست آنها سپرده شده است آیا حق مردم انقلابی و شهید داده نبوده که افراد انقلابی و با بصیرت در رأس مدیریت شهرستان قرار گیرد.

وی افزود: سئوال دوم اینکه اگر موضع تاسف بار آنها از سر آگاهی بوده است چه توجیهی برای انتصاب چنین مدیرانی است که موضع رسمی آنها حمایت از فتنه گران است؟ اصولا چنین انتصابی چقدر با مشی انقلاب و منویات مقام معظم رهبری سنخیت دارد؟ چرا دقت لازم در انتخاب مدیران اجرایی انجام نمی گیرد؟ آیا به سابقه بعضی افراد مذکور کوچکترین توجهی شده است؟

وی اضافه کرد: سپاه و بسیج بنا به وظیفه شرعی، قانونی و انقلابی خود در فتنه 88 هم مثل دوران دفاع مقدس خون داده و امروز هم در مقابل دشمنان خارجی در عراق و سوریه و هم در مرزهای کشور در مقابل اشرار مسلح ایستادگی می کند.

محمدی گفت: از استاندار محترم فارس استدعا داریم که در ادامه مدیریت چنین مدیرانی تجدید نظر کند و زمینه را برای مدیران انقلابی از جنس دولت اعتدال فراهم نماید.

نام:
ایمیل:
* نظر: