آخرین اخبار
کد خبر: ۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۰
گروه فعاليت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن امروز، 29 بهمن‌ماه با حضور شركت‌كنندگان سی و چهارمين دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف بر روی ناو جماران و در تنگه هرمز برگزار می‌شود.

شركت‌كنندگان سی و چهارمين دوره مسابقات سراسری حفظ، قرائت، ترتيل‌خوانی، مفاهيم قرآن كريم امروز، 29 بهمن‌ماه، سوار بر عرشه ناو جماران به تنگه هرمز رسيده و در آن خطاب به همه مسلمانان جهان ندای «وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِيعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ» سر می‌دهند.

كاروان قرآنيان ساعت 12:30 از محل سالن برق بندرعباس ـ محل برپايی مسابقات ـ به سمت اسكله شهيد رجايی حركت خواهد كرد و سوار بر ناو جماران خواهند شد.

گفتنی است، با رسيدن به تنگه هرمز، محفل انس با قرآن كريم با تلاوت محمود شحات محمد انور، قاری مصری و در جمع متسابقان و جمعی از مسئولان اجرايی استان هرمزگان و سازمان اوقاف و امور خيريه برگزار می‌شود.

يادآور می‌شود، سی و چهارمين دوره مسابقات سراسری قرآن كريم طی روزهای 25 تا 30 بهمن‌ماه به ميزبانی استان هرمزگان در بندرعباس برگزار می‌شود. 370 نفر از برترين‌های مرحله استانی از سراسر كشور در چهار رشته در حضور قاريان ممتاز و بين‌المللی به رقابت خواهند پرداخت

نام:
ایمیل:
* نظر: