آخرین اخبار
کد خبر: ۵۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
حجت الاسلام علی رضا حدائق گفت: باید همه تلاشمان را به کار گیریم تا سر خط تمام کار ها تحقق امورات و فعالیت های فرهنگی باشد.
به گزارش تنویر، در راستای تحقق سخنان مقام معظم رهبری پیرامون دولت و ملت، همدلی و زبانی و در ادامه برنامه و در ادامه سیر همدلی که توسط سپاه فجر استان فارس دنبال می شود، فرماندهی و مسئولین سپاه فجر خدمت آیت الله محمدرضا حدائق رسیده و از محضر این عالم ربانی کسب فیض کردند.

در این مراسم فرمانده سپاه فجر استان، آیت الله حدائق را محب واقعی اهل بیت عصمت و طهارت دانست و افزود: نفس این عالم ربانی، با برکت است و انشاء الله بتوانیم در راه عبادت پروردگار و خدمتگذاری در کسوت سبز پاسداری بهره گیریم.

سرتیپ پاسدار دکتر غلامحسین غیب پرور افزود: بیت شریف حدائق زینت بخش استان فارس و جنوب کشور و مورد عنایت حضرت بقیه الله است.

وی بیان داشت: خاندان حدائق نسل در نسل لباس پیغمبر را پوشیده اند و این خود از توفیقات خاصه الهی است و فرزندانی را تقدیم این نظام و انقلاب کردند که هرکدامشان جزء مفاخر استان هستند.

دیدار مسئولین سپاه فجر با آیت الله حدائق/ علی رضا حدائق: سپاه، سند هویت نظام است
در ادامه شیخ علی رضا حدائق فرزند آیت الله محمد رضا حدائق در جمع فرماندهان و مسئولین سپاه فجر استان فارس گفت: باید همه تلاشمان را به کار گیریم تا سر خط تمام کار ها تحقق امورات و فعالیت های فرهنگی باشد.

وی با بیان این که میبایست به هر آنچه می دانیم عمل کنیم افزود: اگر افراد جامعه صاحب دانش شوند، قطعا عنصری مفید برای جامعه خواهند بود.

حجت الاسلام علی رضا حدائق خطاب به ثروتمندان جامعه گفت: امروز استفاده درست از ثروت ثروتمندان و سرمایه داران جزء اساس ترین ارکان اصلاح جامعه است که می بایست برای اصلاح و توسعه اقتصادی و اصلاح جامعه از ثروتشان استفاده کنند.

وی مسئولیت را در نظام اسلامی از نعمت الهی برشمرد و بیان داشتند: مسئولین نعمت خدمتگذای به مردم را غنیمت شمرده و مراجعه مردم به آنها را فرصت الهی بدانند.
نام:
ایمیل:
* نظر: