آخرین اخبار
کد خبر: ۵۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) گفت: از ابتدای تابستان در 90 پایگاه مقاومت غرب شیراز، طرح تعالي تابستانی در قالب 43 عنوان برنامه اجرا خواهد شد.

به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه ثارالله شیراز، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شيراز در همایش توجیهی طرح های تابستانی پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه ثارالله گفت: برنامه‌های طرح تعالی با هدف ارتقا آگاهی ها، بصيرت افزايی و انجام فعاليت‌های فوق برنامه جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه‌ريزی شده و اجرا می شود. از ابتدای تابستان در 90 پایگاه مقاومت غرب شیراز، طرح تعالي تابستانی در قالب 43 عنوان برنامه اجرا خواهد شد.

وی مهمترین شاخصه توانمندی پایگاه‌های بسیج را نیروی انسانی دانست و بر لزوم برنامه‌ريزی برای جذب حداكثری افراد در اين پايگاه‌ها تاكيد كرد. محبی پور گفت: تعامل مطلوب و ارتباط قوی در پایگاه بسیج با احاد مردم وادارات و امام جماعت مسجد بايد يكی از برکات حضور و فعاليت بسيج در محلات باشد.

اين مقام نظامی از مسئولان پايگاه‌های بسيج خواست كه بيشتر به‌دنبال برنامه‌ريزی بهتر باشند نه برتر شدن و گفت: اگر برتر شدن هدف قرار گرفت، رقابت‌ها كمی خواهد شد.

محبی پور با بيان اينكه پويايی بسيج بايد نماد عينی و بيرونی در جامعه داشته باشد، گفت: آمادگی رزمی و امنيتی بسيج را بايد ارتقا داد، تا اگر روزی دشمن قصد تجاوز به مخيله‌اش خطور كرد، تيغ تيز بسيج را روی گردنش قرار دهيم.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شيراز با بيان اينكه عده‌ای با دلدادگی به دشمن، آنان را شير كرده و به‌دنبال تحريف سيره امام هستند، اين خصوصيت‌ها را نشان‌دهنده بی بصيرتی و فتنه‌انگيزی افراد دانست و تاكيد كرد: قداست شکنی از آرمان‌های انقلاب، دنبال كردن خط مشی‌ دشمن و عناصر بی بصیرت داخل کشور است، امروز بايد بيش از هر زمانی هوشيار بود و روشنگری كرد.

محبی پور در ادامه صحبت هایش گفت: نظام سیاسی جهان روند تغيير را از سر مي‌گذراند و ايران نيز به سمت تمدن‌سازی مجدد به پيش می رود و شعار اسلامی و ايرانی از غيرمسلمانان هم به گوش می رسد.

دبیر ستاد طرح تعالی سپاه ثارالله(ع) همچنین اضافه کرد: سمت و سوی برنامه‌های طرح تعالی بسیج الگو سازی در جامعه است.

سرهنگ علی اكبری با بيان اينكه اين طرح در پايگاه‌های اسوه و فعال بسیج ناحیه ثارالله (ع) اجرايی مي‌شود، تعداد اين پايگاه‌ها را 90 واحد عنوان كرد.

اكبری انجام فعاليت‌های روشنگری و عقیدتی، برپايي مدارس قرآنی، برگزاری اردوهای جهادی و سازندگی و فراخوانی گردان‌های بسیج را از جمله فعاليت‌های پيش‌بينی شده در طرح تعالی تابستانی عنوان كرد.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: