آخرین اخبار
کد خبر: ۶۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس:
سرهنگ شفیعی گفت: در این دوره آموزشی تلاش کرده ایم از برترین اساتید علم ارتباطات و فضای مجازی برای آموزش مبانی پیشرفته رسانه و بالابردن سطح علمی و کیفی مدیران روابط عمومی استفاده نماییم.
به گزارش تنویر، دوره جامع آموزشی مدیران روابط عمومی نواحی بسیج سپاه فجر استان فارس هفتم و هشتم مرداد ماه سالجاری بصورت متمرکز در شیراز برگزار می گردد.



سرهنگ قادر شفیعی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای برنامه های ابلاغی سال 1394، یکی از مهم ترین عناوین این برنامه ها که مرحله تکمیلی آموزش مسئولین روابط عمومی نواحی بسیج می باشد، هفتم و هشتم مرداد ماه سالجاری بصورت متمرکز در شهر شیراز سومین حرم اهلبیت علیهم السلام برگزار می گردد، وی همچنین از برگزاری مرحله مقدماتی آموزش مسئولین روابط عمومی تواحی بسیج استان فارس در اسفند 1393 در شهر تهران خبر داد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس هدف از برگزاری این دوره آموزشی را افزایش سطح علمی و توانمندی مسئولین روابط عمومی نواحی بسیج و رشد و تعالی در انجام ماموریت ها و بهره‌مندی از ظرفیت رسانه ها نظیر صدا و سیما، خبرگزاری ها، مطبوعات و پایگاه های خبری عنوان نمود و افزود: آشنایی هر چه بیشتر مدیران روابط عمومی با این مفاهیم و تعامل هر چه بهتر با رسانه ها منجر به آگاهی و آشنایی هر چه بیشتر جامعه از عملکرد سپاه و بسیج خواهد شد.

سرهنگ شفیعی در ادامه گفت‌و‌گو با خبرنگار تنویر گفت: در این دوره آموزشی تلاش کرده ایم  از برترین اساتید علم ارتباطات و فضای مجازی برای آموزش مبانی پیشرفته رسانه و بالابردن سطح علمی و کیفی مدیران روابط عمومی استفاده نماییم.

سرهنگ قادر شفیعی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس در انتهای صحبت هایش گفت: ان شاا.. با برگزاری این قبیل دوره های اموزشی بتوانیم در جهت تحقق خواسته ها و منویات مقام معظم رهبری در موضوع اطلاع رسانی صحیح، سالم و به‌موقع گام موثری برداریم.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: