آخرین اخبار
کد خبر: ۶۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
در حاشیه برگزاری یادواره ۶۳ شهید ولایتمدار منطقه کوهمره سرخی شیراز، از کتاب این شهدا به نام «این مردان آسمانی» رونمایی شد.
به گزارش تنویر، یاسر حیات‌نیا، فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس منطقه کوهمره سرخی سپاه عشایر فارس در حاشیه برگزاری یادواره 63 شهید به تشریح فعالیت‌های انجام شده در راستای این برنامه پرداخت و گفت: از ابتدای سال جاری ستاد یادواره 63 شهید کوهمره سرخی در این حوزه مقاومت تشکیل شد.

کتاب ۶۳ شهید منطقه کوهمره سرخی شیراز رونمایی شد

وی افزود: در این راستا کمیته‌های مختلفی از قبیل فرهنگی، تدارکات، تبلیغات، برنامه‌ریزی و مالی و مدعوین تشکیل شد که امورات این یادواره را طی 30 جلسه ستادی پیگیری کردند.

حیات‌نیا از سرکشی از 63 خانواده شهید این یادواره خبر داد و گفت: بخش دیگری از فعالیت‌ها مربوط به تبلیغات و فضاسازی فرهنگی محیط دهستان کوهمره بود که این کار را با تصاویر و بیلبورهای شهدای کوهمره انجام شد.

دبیر یادواره 63 شهید کوهمره سرخی گفت: در این یادواره همچنین از کتاب این شهدا به نام «این مردان آسمانی» رونمایی شد که این کتاب مربوط به خاطره، زندگی‌نامه و وصیتنامه شهدای کوهمره سرخی است و بنا داریم بعد از آن قریب یک هزار نسخه آن را در میان مردم منطقه کوهمره به صورت رایگان توزیع کنیم.

وی ابراز کرد: همچنین در طی این یادواره بیلبورد 63 شهید منطقه کوهمره سرخی رونمایی شد که در ورودی دهستان به‌صورت دائمی قرار گرفت.

کتاب ۶۳ شهید منطقه کوهمره سرخی شیراز رونمایی شد

حیات‌نیا، برگزاری جلسات ستادی با حضور بخشد ارژن و دهیاران کوهمره سرخی و همچنین مجموعه سپاه و بسیج که متن اصلی این یادواره را از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این برنامه عنوان کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس منطقه کوهمره سرخی سپاه عشایر فارس خاطرنشان کرد: در برگزاری این یادواره سپاه فجر، دانشکده زرهی سپاه، لشکر عملیاتی 19 فجر و سپاه عشایر ما را یاری دادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دهستان کوهمره سرخی دارای 26 روستا و 9 هزار نفر جمعیت است که 63 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

یادآور می‌شود، دهستان کوهمره سرخی از جمله مناطق بخش ارژن فرمانداری شیراز محسوب می‌شود.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: