آخرین اخبار
کد خبر: ۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۶:۳۳
طی مراسمی سردار غیب پرور با هیئت همراه از سپاه ناحیه اقلید بازدید کردند. 

به گزارش تنویر از اقلید ، طی مراسمی سردار سرتیپ پاسدار دکتر غلام حسین غیب پرور همراه با هیئت همراه از سپاه ناحیه اقلید دیدار کرد .

سردار غیب پرور و هیئت همراه در ابتدای ورود به شهرستان اقلید به گلزار شهدای این شهرستان رفته و سپس با امام جمعه شهرستان اقلید دیدار کردند.

در این دیدار فرمانده سپاه ناحیه اقلید سرهنگ مسموعی با ارائه گزارشی از عملکرد این ناحیه گفت: شهرستان اقلید یکی از شهرستان های شمال فارس میباشد که به نام شهر آقا امام زمان (عج) و مسیر کاروان امام رضا (ع) میباشد و در دوران هشت سال دفاع مقدس بیشترین رزمنده و جانباز و آزاده در شمال فارس را دارد

سرهنگ مسموعی در ادامه گقت : این شهرستان که در گلو گاه استان های یاسوج ، اصفهان ، یزد قرار گرفته و در مسیر کاروان امام رضا (ع ) است سالیانه برنامه های مختلفی در این شهرستان برگزار میگردد.

در ادامه سردار غیب پرور از پروژه های در دست تاٌسیس بازدید به عمل آورد و در جمع کارکنان سپاه با عرض تبریک ماه مبارک رمضان گفت: شهرستان اقلید یکی از متدین ترین شهرستان های کشور می باشد که در دوران 8سال دفاع مقدس و انقلاب در همه صحنه ها حضور داشته است.

سردار غیب پرور افزود : امروز با وجود تمام تحریم هایی که کشورهای غربی و استکبار جهانی بر ملت بزرگ ایران اعمال کرده است ، کشور در مسیر توسعه و پیشرفت در حال پیمودن و رسیدن به قله های تعالی می باشد.

فرمانده سپاه فجر همچنین پاسداران را به تقوای الهی و توجه نمودن به شاخص ها و شایستگی های پاسداری دعوت کرد .

نام:
ایمیل:
* نظر: