آخرین اخبار
کد خبر: ۶۹۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰
فرمانده سپاه فسا در مراسم صبحگاه دانش آموزی:
سرهنگ رحمانی گفت: آمریکا مظهر استکبار است و تا زمانی که خوی استکباری در آمریکا و عُمال این کشور وجود دارد، شعار مرگ بر امریکا در ایران ادامه خواهد داشت.
به گزارش تنویر، همزمان با هفته بسیج دانش آموزی مراسم صبحگاه دانش آموزی با حضور سرهنگ رحمانی فرمانده سپاه فسا در هنرستان شهید رجایی شهرستان فسا برگزار گردید.

سرهنگ رحمانی در بخشی از صحبت هایش در این صبحگاه گفت: هفته بسیج دانش آموزی مصادف است با سالگرد شهادت شهید حسین فهمیده همان دانش آموز شهید 13 ساله ای که امام راحل ایشان را رهبر خود نامیدند، تربیت جوانان و نوجوانان شجاع و متدین همچون شهید فهمیده مرهون فرهنگ غنی اسلامی و تربیت دینی خانواده‌هاست.

وی افزود: نقش پُر رنگ و موفق بسیج در دفاع مقدس و تقدیم سی و شش هزار شهید دانش آموز در راه آرمان های انقلاب اسلامی بیانگر این موضوع است که جامعه دانش آموزی نه تنها جامعه منفعلی در مقابل تحولات و تهدیدات پیش روی انقلاب اسلامی نبوده و نیست بلکه در اوج بلوغ فکری عکس العمل مناسب را نشان داده و خواهد داد، توفیقات عظیم علمی امروز که ایران اسلامی رابه اوج عظمت و عزت رسانده است نیز حاصل همین بلوغ فکری و بصیرت نوجوانان و جوانان دانش آموز و دانشجو است.

سرهنگ رجمانی با اشاره به نامگذاری سیزدهم آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار گفت: ملت ایران همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی دوست و دشمن را به خوبی تشخیص داده اند، این ملت با شناختی که ازخوی استکباری مسئولان، دست‌اندرکاران و جاسوسان آمریکایی دارند شعار مرگ بر امریکا را از ابتدای انقلاب اسلامی برگزیدند.

فرمانده سپاه فسا در پایان صحبت هایش گفت: آمریکا مظهر استکبار است و تا زمانی که خوی استکباری در آمریکا و عُمال این کشور وجود دارد، شعار مرگ بر امریکا در ایران ادامه خواهد داشت، امسال نیز مردم ایران محکم‌تر از سال های گذشته شعار مرگ بر آمریکا را فریاد خواهند زد.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: