آخرین اخبار
کد خبر: ۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۶:۳۳
به همت سازمان بسیج مداحان استان فارس هفتمین نشست صمیمی مداحان شیراز با حضور مداح برجسته کشوری حاج مهدی منصوری در شیراز برگزار می شود.

به گزارش تنویر به نقل از سایت بسیج مداحان استان فارس، مسئول سازمان بسیج مداحان استان فارس امروز در گفتگو با فارس اظهار داشت:هفتمین نشست مداحان شیراز با حضور مداح اهل بیت (ع) حاج مهدی منصوری از اصفهان در روز پنجشنبه 16 شهریور ماه سال جاری از ساعت 5 بعداز ظهر در حسینیه عاشقان ثارا... (ع)(بلوار پاسداران)برگزار می‌شود.

رسول مومنی گفت : تاکنون هفت نشست با حضور اساتید کشوری حاج غلامرضا سازگار، دکتر سنگری ، حاج محسن طاهری، حاج عباس حیدر زاده، حاج قاسم رضایی برگزار شده که طبق نظرسنجی های به عمل آمده تأثیرگذاری این گونه برنامه ها را نشان می دهد.

 وی افزود: اهداف اصلی این گونه برنامه‌ها ایجاد همدلی بین مداحان پیشکسوت و جوان و مدیران هیئات مذهبی، طرح همچنین مباحث تخصصی مداحی و استفاده از تجربیات اساتید می‌باشد.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان فارس تصریح کرد: یکی ازاهداف اصلی سازمان بسیج مداحان استان فارس اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ضابطه‌مند، هدفمند شدن و آموزش صحیح مداحان است که ما در این نشست‌ها آن را دنبال می‌کنیم.

مؤمنی اضافه کرد: حفظ و گسترش روحیه حماسی–انقلابی و معنوی در مداحان بسیجی و هیئت های مذهبی از دیگر اهداف پیش روی این سازمان است که به امید خداوند متعال باید به آن دست پیدا کنیم.

 ارتقای سطح کیفی مداحان و مدیران هیئت‌های مذهبی ، از بین بردن انحرافات، بدعت‌ها ، آسیب‌های مداحی و هیئت‌های مذهبی و تغذیه فکری مداحان بسیجی در موضوعات مدایح و مراثی اهل بیت (ع)از جمله اهدافی بود که مسئول سازمان بسیج مداحان استان فارس در ادامه صحبت‌هایش به آن اشاره کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: