آخرین اخبار
کد خبر: ۷۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز:
سرهنگ حسینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، پدیده ای مظلوم در عصر حاضر است، گفت: برخی کسانی که تا دیروز در خط انقلاب بودند، امروز با تفکرات لیبرالی به دنبال محو کردن اسلام هستند.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده سپاه  محمد رسول الله(ص) شیراز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرک های شمالغرب شیراز با بیان اینکه سپاه دژ مُحکم و نفوذناپذیر انقلاب اسلامی است، گفت: علت اینکه دشمن به دنبال تحریم سپاه و تحریم موشکی است این نکته است که امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کیلومترها فراتر از مرزهای جغرافیای ایران برای حفظ اسلام ناب محمدی(ص) در مقابل استکبار جهانی ایستاده و از به ثمر نشستن اهداف دشمنان در تجزیه کشورهای اسلامی و همسایه ایران جلوگیری نموده است.

 وی با اشاره به اینکه حمایت های معنوی سپاه از جبهه مقاومت در منطقه، نقشه های زورگویان جهانی را نقش بر آب نموده است، گفت: سپاه پاسداران از نفوذ امنیتی و فرهنگی استکبار جهانی در جهان اسلام جلوگیری نموده است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز با اشاره به اینکه آل سعود با به شهادت رساندن روحانی ظلم ستیز شیعه آیت الله شیخ نمر، خیانت خود به جهان اسلام و همه مسلمانان را بار دیگر اثبات نمود، گفت: آیت الله شیخ نمر بدون هیچ گونه اقدام مسلحانه، بلکه با حمایت معنوی از مسلمانان شیعه و سنی عربستان برای رسیدن به حقوقشان و روشنگری در میان مردم عربستان، عامل بیداری جمع کثیری از ملت عربستان شده بود.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه طرف مقابل قرار بود بعد از دوماه برجام را عملی نموده و تحریم ها را بردارد، گفت: در حال حاضر نه تنها تحریم ها رفع نشده بلکه تحریم های جدید اضافه شده و نمایندگان مجلس آمریکا هم همچنان به دنبال تصویب تحریم های جدید علیه ملت ایران هستند.

وی ادامه داد: نباید فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را که در مقطع زمانی مذاکرات عنوان داشته اند فراموش کنیم، نظیر اینکه: "ما هیچ اعتمادی به آمریکا نداریم، آمریکا به دنبال این است که دشمنی های خود را به نحوه دیگر به نظام جمهوری اسلامی تحمیل نماید".

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز با بیان اینکه انقلاب اسلامی، پدیده ای مظلوم در عصر حاضر است، گفت: برخی کسانی که تا دیروز در خط انقلاب بودند، امروز با تفکرات لیبرالی به دنبال محو کردن اسلام هستند و به راحتی ارزش های انقلاب اسلامی، قانون اساسی و شورای نگهبان را زیر سوال می بَرند.

سرهنگ حسینی در پایان صحبت هایش گفت: این ها کسانی هستند که بدون توجه به آموزه های اسلام و قرآن، تفکر دوستی با کدخدا بر ذهن‌هایشان مسلط شده و با رفتار منافقانه در ظاهر دم از اسلام می زنند ولی با فتنه گران همسو بوده و به دنبال پیاده کردن نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی هستند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: