آخرین اخبار
کد خبر: ۷۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
فرمانده سپاه داراب:
سرهنگ پاسدار صادق زاده گفت: دو مؤلفه حضور حداکثری ملت پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح، در مسئله انتخابات بسیار با اهمیت هستند، از همین رو دشمن برای تاثیرگذاری بر این دو مولفه برنامه دارد.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده فرمانده سپاه داراب در "یادواره افتخار کوچه ها و آبروی محله دهستان هشیوار بخش جنت" با تشریح نقش رزمندگان شهرستان داراب در دوران دفاع مقدس، گفت: ایمان قلبی رزمندگان دفاع مقدس از دلایل اصلی پیروزی ایشان با حداقل نیرو و تجهیزات بر دشمن تا بُن دندان مسلح بود.

وی با بیان اینکه امروز سربلندی، عزت و افتخار ملت ایران در جهان از برکت خون شهدا حاصل شده است، گفت:  شهدا با تاسی از راه و سیرۀ امام حسین(ع) نقش مهمی در دفاع از کیان انقلاب اسلامی اسلامی داشته اند.

فرمانده سپاه داراب با اشاره به اینکه در دوران 8 سال دفاع مقدس، استکبار جهانی و آمریکا پشت پرده جنگ ناجوانمردانه بر علیه ملت ایران بودند، گفت: امروز نیز دشمنی استکبار جهانی در قالب اشکال و ترفندهای جدید بر علیه انقلاب اسلامی ادامه دارد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه 1394 برگزار می شوند، گفت: استراتژی دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بهره گیزی از مسئله "نفوذ در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری نظام" است، یکی از بسترهایی که دشمن برای آن برنامه ریزی نموده است انتخابات است، البته با هوشیاری مردم مومن و با بصیرت ایران اسلامی این بار نیز توطئه دشمنان انقلاب اسلامی نقش بر آب خواهد شد.

سرهنگ پاسدار صادق زاده با بیان اینکه دو مؤلفه حضور حداکثری ملت پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح، در مسئله انتخابات بسیار با اهمیت هستند، گفت: این دو مولفه همواره در طول دوران انقلاب اسلامی مایوس کننده دشمنان انقلاب اسلامی بوده اند از همین رو دشمن برای تاثیرگذاری بر این دو مولفه برنامه دارد.

وی با بیان اینکه به برکت وجود نظام اسلامی و رهبری مدبرانه امام خامنه ای (مدظله العالی)، انتخابات در فضایی کاملاً آزاد و سالم در جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود، گفت: مهم ترین وظیفه مردم علاوه بر حضور گسترده پای صندوق های رای، انتخاب فرد اصلح می باشد.

فرمانده سپاه داراب با اشاره به ضرورت نگاه فراجناحی به انتخابات، گفت: ملت با بصیرت و مومن ایران با قدرت، صلابت و شناخت کافی به پای صندوق های رای آمده و با انتخاب اصلح توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام خواهند گذاشت.

سرهنگ پاسدار صادق زاده در پایان صحبت هایش نگاه و هدف بسیج و سپاه را در انتخابات، تلاش برای حضور حداکثری مردم و تبیین شاخص‎های انتخاب اصلح از نگاه امام خمینی  راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عنوان نموده و افزود: بسیجیان با تبیین شاخصه‎های انتخاب اصلح به حضور حداکثری مردم در انتخابات کمک خواهند نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: