آخرین اخبار
کد خبر: ۹۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
فرمانده سپاه بقیه الله (عج) شیراز:
سرهنگ پاسدار دوستدار گفت: گردان های حاضر در این رزمایش خود اتکا هستند و تاکتیک هایی نظیر عملیات تاخیری، کمین، ضد کمین، پیاده روی و رزم شبانه و پدافند دورادور را اجرا می کنند.
به گزارش تنویر، سرهنگ دوم پاسدار محمدجعفر دوستدار فرمانده سپاه بقیه الله (عج) شیراز گفت: به پاس احترام به شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) بزرگ‌ترین رزمایش شهدای مدافع حرم با حضور ده گردان بیت المقدس و کوثر بسیج در منطقه عمومی باجگاه شیراز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ناحیه بسیج بقیه الله (عج) دارای بیشترین تعداد گردان های بیت النقدس و کوثر در شیراز است، گفت: در این رزمایش تاکتیک های دفاع از کوی و برزن توسط نیروهای بسیجی اجرا خواهند شد.

فرمانده سپاه بقیه الله (عج) ادامه داد: گردان های حاضر در این رزمایش خود اتکا هستند و تاکتیک هایی نظیر عملیات تاخیری، کمین، ضد کمین، پیاده روی و رزم شبانه و پدافند دورادور را اجرا می کنند.

وی با بیان اینکه رزمایش شهدای مدافع حرم از بعد از ظهر سیزدهم آبان آغاز می شود، گفت: برنامه های متنوع فرهنگی، آموزشی و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و پیشکسوتان گردان های بسیج در حاشیه این رزمایش برگزار می شوند.

سرهنگ پاسدار دوستدار هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ و تقویت آمادگی رزمی گردان های بسیج دانست و افزود: برگزاری این گونه رزمایش ها انسجام بسیجیان را افزایش می دهد و عملکرد گردان های بسیج نیز مورد بررسی قرار می گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: