آخرین اخبار
کد خبر: ۵۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در گردهمایی بسیجیان لامرد:
سرهنگ کوشکی گفت: اقتصاد مقاومتی تنها به تولید باز‌نمی‌گردد و یک بخش از آن به شیوه زندگی و بخش دیگر به شیوه مصرف برمی‌گردد.
به گزارش تنویر، سرهنگ سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس، در نشست معرفتی، بصیرتی هیئت عاشقان ولایت شهرستان لامرد با اشاره به آخرین تحولات صورت گرفته در یمن و جنایت‌های وحشیانه آل سعود اظهار داشت: امروز رزمندگان بسیاری در یمن آماده مبارزه با آل سعود جنایتکار هستند و زیبایی این مبارزه به آن است که این رزمندگان با همان تیپ و قیافه رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس، امروز در صحنه مبارزه حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: همان پیشانی‌بند دیروز رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس، امروز در عراق، لبنان، سوریه و یمن تکثیر شده و به فضل الهی در سراسر گیتی فراگیر می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی روز به‌ روز رو به پیش می‌رود و وعده‌های الهی یکی پس از دیگری در حال تحقق است گفت: در شرایط فعلی با چند تهدید مواجه هستیم که اگر کم‌ توجهی و غفلت کنیم و در ادامه مسیر سستی ایجاد شود می‌تواند ضرر و زیان جدی وارد کند.

سرهنگ کوشکی در ادامه صحبت هایش گفت: تمام فشارهای دشمن برای این است که ما را خسته کند و اراده مردم را بشکند تا آستانه اراده و مقاومت ملی را مذاکرات ببینند و در داخل کشور برخی کار دشمن را آن‌قدر وسیع و حل آن را بزرگ می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی کمتر فردی وجود دارد که درگیر این موضوع نباشد تصریح کرد: فضای مجازی یک پدیده جذاب است که جوانان به آن علاقه دارند اما انتظار می‌رود مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های شجره طیبه صالحین در مورد این موضوع طوری کارکنند که خود مردم به جمع‌بندی برسند و می‌توانیم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بیشتر تولیدکننده باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس بابیان اینکه امروز آرامش ما مرهون خون پاک شهداست خاطرنشان کرد: اگر سپاه پاسداران امروز در جنوب شرق کشور حضور نداشت مشاهده می‌کردیم چه شرایط ناامنی ایجاد می‌شد و دشمن نیز به دنبال این است که ناامنی را از جاهای دیگر وارد کشور کند و به دین مبین اسلام ضربه‌های فراوانی بزند.

سرهنگ کوشکی در پایان صحبت هایش گفت: اگر مذاکرات هسته ای‌ به نتیجه برسد باز هم راه خروج از چالش‌های اقتصادی کشور، اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد مقاومتی تنها به تولید باز‌ نمی‌گردد و یک بخش از آن به شیوه زندگی و بخش دیگر به شیوه مصرف برمی‌گردد.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: