آخرین اخبار
کد خبر: ۷۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
.
دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی در دو بخش سرود و با نگاهی ویژه به خوانندگان جوان انقلابی فراخوان خود را منتشر نمود.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج هنرمندان فارس، دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی" به همت سازمان بسیج هنرمندان فارس با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه فجر فارس، سازمان بسیج دانش آموزی فارس، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس، معاونت تعلیم و تربیت سپاه فجر فارس، سازمان بسیج صدا وسیما فارس و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز در بهمن ماه سال جاری برگزار می گردد.

دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی، با هدف شناسایی استعدادهای جدید، جوان، خَلّاق، متعهد و برنامه‌ریزی برای رشد آن ها، گشودن دریچه‌های تازه در رویکرد سرود، موسیقی و ترانه، ایجاد بسترهای همکاری با دیگر هنرها، ایجاد بستر مناسب جهت ارتقاء، گسترش سطح علمی و فعالیت گروه‌های سرود بسیج و کمک به فرآیند تولیدات هنری در دو بخش اصلی سرود و نوازندگی و بخش ویژه خوانندگان جوان انقلابی برگزار می شود.  

دبیرخانه این جشنواره پذیرای آثاری با موضوعات همبستگی و انسجام اسلامی در حمایت از مقاومت اسلامی، وحدت اسلامی و مقابله با اندیشه‌های تکفیری، بسیج ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، بصیرت در مواجهه با فتنه، 9دی (سالروز بصیرت)، سبک زندگی ایرانی-اسلامی و ائمه اطهار، دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت تا 15 دی‌ماه می باشد.

شرکت در بخش ویژه خوانندگان جوان انقلابی برای عموم برادران آزاد است، همچنین حداکثر سن شرکت کنندگان 35 سال تمام می باشد و ارائه اثر با موضوعات جشنواره در قالب دو پاپ و سنتی قابل پذیرش است.

شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا 15 دی‌ماه به نشانی شیراز، بلوار پاسداران، جنب حسینیه عاشقان ثارالله(ع) مرکز آموزشی امام حسین(ع)، طبقه همکف، قرارگاه مهندسی تربیتی شهید شریف قنوتی ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09382558415 تماس حاصل نمایند.

برای دریافت دستورالعمل شرکت در جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی بسیج اینجا کلیک کنید.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: