آخرین اخبار
کد خبر: ۸۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
فرمانده سپاه فجر فارس در دیدار با اعضای قرارگاه اربعین:
سردار غیب پرور گفت: برپایی موکب حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) یک حرکت تاثیرگذار فرهنگی در راستای تقویت وحدت بین شیعیان جهان است.
به گزارش تنویر، نشست اعضای قرارگاه اربعین سپاه فجر استان فارس با حضور سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد، در این نشست دستور تشکیل و آغاز به کار کمیته های اجرایی قرارگاه اربعین سپاه فجر از سوی  سردار غیب پرور صادر شد.

سردار غیب پرور در ابتدای صحبت هایش در این نشست با بیان اینکه شب های قدر بهترین فرصت برای تقویت ارتباط الهی با پروردگار و خودسازی معنوی است، گفت: امسال نیز همانند سال گذشته موکب حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) در ایام اربعین به زائران اباعبدالله الحسین ( علیه السلام) خدمات پزشکی، بهداشتی، اسکان و تغذیه ارائه خواهد نمود.

وی با اشاره به حرکت های ناشایست و رفتارهای نادرست برخی گروه های افراطی که با هدف خدشه وارد نمودن به وجهه شیعیان و دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) در کشورهای میزبان حرم های مطهر اهل بیت (علیهم السلام) و بخصوص در ایام اربعین انجام می شوند، گفت: برپایی موکب حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) از سوی خادمان و دوستدارن اهل بیت (علیهم السلام) در استان فارس علاوه بر اینکه یک حرکت تاثیرگذار فرهنگی در راستای تقویت وحدت بین شیعیان جهان است بلکه راه حل موثر مقابله با هجمه گروه های افراطی نیز هست.

فرمانده قرارگاه امام حسین (علیه السلام) سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با بیان اینکه " اخلاص " مهم ترین اصل در انجام وظیفه است، خطاب به اعضای قرارگاه اربعین سپاه فجر گفت: برپایی موکب حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) برگ سبزی است تقدیم به آستان مقدس اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، اگر نیت ها در این کارِ خِیر پاک و مخلصانه باشند بدون شک از کمک های مادی و معنوی آن هم از جایی که فکرش را نمی کنیم بهره مند می شویم.

وی با تاکید بر اینکه در برپایی موکب حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) از امکانات و بودجه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی استفاده نمی شود، گفت: هزینه های مادی این کار خِیر از سوی خَیِران، شیعیان و دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) در استان فارس و در قالب کمیته جمع آوری کمک های مردمی تامین می شود.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش با بیان اینکه سال گذشته هزینه رفت و آمد و اسکان خادمان این موکب نیز توسط خود ایشان تامین شده است، گفت: با توجه به زمان باقی مانده تا ایام اربعین تلاش ما این است که تا جای ممکن ظرفیت ارائه خدمت این موکب به زائران آستان مقدس اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را افزایش دهیم، امیدواریم مشارکت و حضور در این حرکت بزرگ فرهنگی مایۀ خِیر و برکت برای تمام مردم مومن و دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) در استان فارس باشد.

به گزارش تنویر، سال گذشته موکب حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) در زمینی به مساحت ده هزار متر مربع در شهر مقدس کربلا و در فاصلۀ دو هزار و چهار صد متری حرم های مطهر برپا شد و به چندین هزار نفر از از زائران اباعبدالله الحسین (علیه السلام) در ایام اربعین خدمات ارائه نمود.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: